poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Wyróżnienie

Niedawno otrzymałam wyróżnienie Liebster Blog od Pietruszki z czego niezwylke się cieszę i bardzo dziękuję ;)))



Zasady wyróżnienia są następujące: 
„Nominacja do Liebster jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11   pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


pytania i odpowiedzi :

Noc czy dzień? - noc, bo jestem raczej nocnym markiem ;)
Moją słabością jest...? -lenistwo.. ;)
Wymarzone wakacje? -podróże po zakątkach Polski, nie obędzie się bez kilku dni na Roztoczu ;)

Boje się...? - samotności
Więc chodź pomaluj mój świat na....? - wszystkie kolory tęczy! ;)
Brakuje mi czasu na...? - niestety na czytanie książek i rysowanie..
Kiedy mam wolny czas lubię...? - robić biżuterię lub obejrzeć jakiś dobry film
Lato smakuje mi...? -cytryną i lodami czekoladowymi ;)
Jakie blogi lubisz czytać? - głównie handmade
Jak długo prowadzisz bloga? - hmmm 2 tygodnie ;))
Co byś chciała wprowadzić nowego do swojego bloga? - na razie nic ;)


pytania dla wyróżnionych:

1.Jeśli miałabyś okazję zjeść pyszną kolację z jakąkolwiek znaną osobą, żyjącą lub nie, kto by to był?
2.Skąd wziął się Twój blogowy nick?
3.Ulubiony i znienawidzony smak dzieciństwa?
4.Życiowe motto?
5.Popisowe danie?
6.Książka, którą trzeba przeczytać?
7.Film, który warto obejrzeć? 
8.Pomysł na nudę?
9.Trzy życzenia do złotej rybki?
10.Jak najchętniej spędzasz wolny czas? 
11.Czego chciałabyś się nauczyć?


Jako że bloga prowadzę dopiero dwa tygodnie i sama jeszcze nie mam zbyt wielu obserwatorów nominuję świetnie blogi które mają ich trochę więcej ;)  :













Pozdrawiam, Olka ;))

10 komentarzy:

  1. Olu, dziękuję bardzo za wyróżnienie! :)
    Pozdrawiam,
    Ania z aeR made

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za wyróżnienie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuje :D Jest mi niezmiernie miło! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo. Chociaż z zasady nie ciągnę takich zabaw dalej, jest mi ogromnie miło znaleźć się wśród wyróżnionych.
    Życzę by Twój blog rósł i rozwijał się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Olu, znalazłam chwilę i odpowiedziałam na Twoje pytania. Poniżej wklejam swoje odpowiedzi. Nie będę ich zamieszczać u siebie na blogu, ale po niedzieli wrzucę posta z podziękowaniami za Twoje wyróżnienie. Zaglądaj, bo jeszcze nie jestem pewna kiedy to dokładnie będzie.

    A oto moje 11 odpowiedzi. :)

    1. Jeśli miała okazję zjeść pyszną kolację z jakąkolwiek znaną osobą, żyjącą lub nie, kto by to był?
    Pierwsza myśl to kolacja z moją świętej pamięci Babcią Eugenią. Gdyby to jeszcze ona ugotowała byłabym w niebie. Druga myśl to Freddy. Freddy był, jest i będzie bogiem.

    2. Skąd wziął się Twój blogowy nick?
    Od moich "powietrznych" inicjałów. Nie byłam zbyt oryginalna. ;)

    3. Ulubiony i znienawidzony smak dzieciństwa?
    Ulubiony to lody z termosu na żaglach, a znienawidzony to szpinak i brukselka. To drugie to też dowód na to jak gusta się z biegiem lat zmieniają. ;)

    4. Życiowe motto?
    Mam dwa: "Gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo" i "Just keep swimming, just keep swimming, swimming, swimming..."

    5. Popisowe danie?
    Współlokator twierdzi, że tarta ze szpinakiem. Osobiście jestem dumna ze swojej tajskiej zupy z kurczakiem i muffinkowych wypieków.

    6. Książka, którą trzeba przeczytać?
    Tylko jedna? :> Z półki zerkają na mnie "Dzikie Łabędzie. Trzy córy Chin" Jung Chang, ale w przyszłym tygodniu pewnie poleciłabym coś innego.

    7. Film, który warto obejrzeć?
    I znowu w myślach setki tytułów. "Skrzypek na dachu" i "Scott Pilgrim vs. The World" i na tym na razie poprzestanę.

    8. Pomysł na nudę?
    Druty, filmy i chłopak. (kolejność przypadkowa)

    9. Trzy życzenia do złotej rybki?
    Wewnętrzny spokój, miliony na przyjemności na koncie i kolejne trzy życzenia od złotej rybki. ;)

    10. Jak najchętniej spędzasz wolny czas?
    Dziergając, pilatesując, oglądając seriale i przekomarzając ze współlokatorem. Niekoniecznie równocześnie.

    11. Czego chciałabyś się nauczyć?
    Prawidłowego robienia tych wszystkich problematycznych pozycji na pilatesie (JoAnna wie których). Poza tym szycia świetnych kiecek.


    Pozdrawiam,
    Ania
    aeR made

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za bardzo ciekawe odpowiedzi ;)
      Twojego bloga mam w 'obserwowanych' więc na pewno zauważę też post z wzmianką o wyróżnieniu. ;))

      Usuń
  6. ja również serdecznie dziękuję za wyróżnienie, mogę odpowiedzieć tutaj, tak jak moja poprzedniczka? bo jeśli tak, to bardzo ułatwi mi sprawę :)

    1. Jeśli kolacja to tylko z Marilyn Monroe ;)

    2. Mój nick ciągnie się za mną już dosyć długo, właściwie kiedyś spodobało mi się po prostu jego znaczenie (z łaciny - dusza).

    3. ulubiony mak to wiejski chlebek ze swojskim masełkiem i pomidorkami z przydomowej szklarni mmm...do dziś pmiętm, niestety nie umiem sobie przypomnieć co mnie tak przerażało...chyba byłm wszystkożerna...

    4. Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło!

    5. Z tym popisowym daniem to różnie, teraz aktulnie na topie łosoś :)

    6. Książek byłoby wiele, jeśli mam wybrać jedną, wybieram "Firmin" Sam Savage, lekka i o czytaniu - taki kompromis wśród wszytkich przeczytanych.

    7. Z filmem jak z ksiażką - jest ich troche ale zapadła mi w pamięć "Droga do szcześcia"

    8.Pomysł na nudę?hmmm zależy od humoru i chęci :)

    9. trzy życzenia - dom, dzieci i złota rybka na stanie :)

    10. Z wolnym czasem jak z nudą, zależy od chęci :)

    11. Hiszpańskiego, francuskiego, japońskiego i grac na skrzypcac :)

    Pozdrawiam i rz jeszcze dziękuję za wróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dziękuję za ciekawe odpowiedzi! ;))

      Usuń