czwartek, 30 maja 2013

Początki z biżuterią decoupage

W tym poście jak już wcześniej obiecałam zaprezentuję moją pierwszą biżuterię decoupage;)
Wcześniej miałam już okazje robić pudełka i butelki w tej technice. W końcu przyszedł czas również na biżuterię. Przyznam- myślałam że będzie trochę łatwiej ;)
Szczególnie z bransoletką nie było tak prosto.. ale jeszcze trochę poćwiczę, nabiorę wprawy i kiedyś wyjdzie ładna ;)

Więc na początek nieszczęsna bransoletka:



 








Dwustronne kolczyki:
I strona







II strona








Róże:















A wczoraj upiekłam dwa ciasta i oba się udały! Jestem z siebie dumna! :D



(https://www.facebook.com/Pinkuart-zapraszam również do śledzenia fanpage, można tam znaleźć info kiedy odbędzie się CANDY! )

Pozdrawiam, Ola! :)

9 komentarzy:

  1. Witaj :) Baardzo fajnie wychodza Ci te twoje poczatki bizuterii ta technika :) Suuper bransoletka wyszla Ci jak i kolczyki z rozyczkami sliczne :) Milo mi ,ze zechcialas wziasc udzial u mnie w zabawie :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na pierwszy raz to piękne wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ślicznie Ci to powychodziło:)
    Ja dopiero zaczynam ale już lepiej się z tym czuje:)
    Pozdrawiam Kinia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne decoupage ^^ A mogłabyś się podzielić gdzie zamawiasz te drewienka ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo ;) a zamawiam tutaj: http://www.koralki.pl/rekodzielo-i-tworzenie-decoupage-elementy-drewniane-bizuteria,c,991.html

      Usuń
  5. Świetne prace:)
    Proszę o odbiór wyróżnienia http://siubzdziu.blogspot.com/2013/05/liebster-blog-wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam decoupage a biżuteria z drewna w motywy roślinne to moja wielka słabosc ^^ ślicznie Ci wyszły kolczyki ,a bransoletka jest kapitalna.Folk,drewienko i decoupage to coś co Karolcia lubi;D
    Zrobiłaś mi smaka na takie śliczności,chyba pora uzupełnic zapasy i kupic troche drewienka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie wyszła Ci ta biżuteria! Bransoletka również :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    www.WnetrzaZewnetrza.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne prace:) Najbardziej urzekły mnie kwiatowe kolczyki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń