sobota, 1 czerwca 2013

Candy ! Candy ! Candy !

I jest!- obiecane CANDY z okazji ponad 1000 wyświetleń bloga i 70 like'ów na facebooku ;)






W konkursie można wziąć udział za pomocą Facebooka lub bloga.

Zasady:

dla bloggerów:
1. Zostawić komentarz (wraz ze swoim e-mailem i nazwą pod jaką obserwujesz bloga) pod tym postem.
2. Umieścić podlinkowany banerek na swoim blogu.
3. Zostać publicznym obserwatorem mojego bloga.
4. Nie jest koniecznie polubienie funpage'u na facebooku ale jeśli ktoś nim zostanie będzie mi niezmiernie miło ;)

dla osób nie posiadających bloga:
1.Zostawić komentarz (wraz ze swoim e-mailem, imieniem i pierwszą literą nazwiska) pod tym postem.
2.Polubić mój fanpage na facebooku .
3.Udostępnić konkursowe zdjęcie na swoim profilu. 


A oto nagrody:



 Bransoletka,którą można zobaczyć również w poście black&white.








koralikowy mix

ponad metr błękitnej gumki 



Uwagi:
1. Zwycięzca zostanie wybrany poprzez losowanie na karteczkach.
2. Jeśli nie zbierze się więcej niż 25 uczestników, rozdanie nie zostanie rozstrzygnięte.
3. Można zgłosić się tylko raz.
4. Zgłoszenia są przyjmowane do 15 lipca 2013.
5.Ogłoszenie wyników nastąpi do 15 dni po upłynięciu terminu zgłoszeń.


Zapraszam wszystkich serdecznie!

Pinkuart ;)

34 komentarze:

  1. Piękne nagrody, aż oko cieszą :) Zapisuję się radośnie.
    Pozdrawiam - AnnaT (sa18@hot.pl)a podlinkowany banerek tutaj : http://wkolorowymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się !
    obserwuje jako : Modeliniarka
    baner na : modelinowyswiat.blogspot.com
    e-mail : madzia43212@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się :)
    Obserwuje jako Modeliniaczka
    E-mail- modeliniaczka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią wezmę udział w konkursie
    Obserwuję jako My preciousssss
    baner na http://siubzdziu.blogspot.com/
    mail bulinska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie przyłączę się do zabawy:)
    Obserwuję jako pomieszane-poplątane
    mój e mail to pomieszane-poplatane@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Koszmarek
    aniakicek@wp.pl
    Zalinkowany baner wstawiłam na swojego bloga.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. adkank@wp.pl ✓
    Ada T. ✓
    Like na Facebooku ✓
    Baner: modelinowe0hobby.blogspot.com ✓

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawny adres bloga to: handmadeowehobby.blogspot.com

      Usuń
  8. Zgłaszam się jako Łucka
    t.awanturnica@gmail.com
    mój blog to gatki-szmatki.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. zgłaszam się
    mail : dominika.98b@gmail.com
    obserwuję jako : mysterious girl

    OdpowiedzUsuń
  10. oj, oj, mam ochotę na te cuda!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję !!
    Zapraszam do siebie po odbiór Wyróżnienia :
    http://czarymargo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie tu u Ciebie.Zapraszam w wolnej chwili w odwiedziny do Dobrych Czasów.Pozdrawiam Jola

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie śliczności :) ustawiam się w kolejce do losowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Wyroby-Tynki
    martyna.kosinska@interia.pl
    Banner na moim blogu, czyli wyroby-tynki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. zgłaszam się
    Obserwuje jako: Natalia
    mail: nata4811@wp.pl
    info o rozdaniu: http://testujrazemzemna.blogspot.com/
    Polubiłam jako: Natalia Ch.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja się nie zgłaszam ale informację o Candy zostawiłam :)
    http://candy-rozdania-konkursy.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bernadeta B.
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Lucyna L
    telimena.xxx@wp.pl
    Lubię na Fb i obserwuję jako Lucyna Lachendrowicz
    udostępniłam na Fb https://www.facebook.com/lucyna.lachendrowicz/posts/220571474757810

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się :)
    Sylvia B.
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszamme się .
    e-mail - kulek446@wp.pl
    Obserwuję jako : Julia Piłat.
    nie mam bloga.;c

    OdpowiedzUsuń
  21. Również się zgłaszam :)
    Obserwuję jako : Natali Helfire
    e-mail: natalihelfire1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się :) amirkoraliki@gmail.com Aneta Majewska ;) pozdrwiam na fb tez lubię :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie przyłączę się do zabawy:)
    Obserwuję jako szczęśliwy zakątek
    mój e-mail to bepsz@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj, dziękuję za odwiedziny i zaproszenie, chętnie wezmę udział w zabawie. Banerek już jest :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    http://myartkat.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i oczywiście mój e-mail: justar55@tlen.pl :)

      Usuń
  25. i ja staję w kolejce :)
    Obserwuję jako:Akoya
    anulka09@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Smoczyca obserwuje :D
    Koraliczkowych przydasiów nigdy za wiele, a i bransoletka kusi :)
    Banerek u mnie na blogu:
    http://jaskiniacafe.blogspot.com/
    e-mail: jaskiniacafe@gmail.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Also I would like sign up for this super candy.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  29. Hello!
    I like your works! You are very smart! congrats!
    I want to play with you, please enter my name...
    facebook : sabo eva
    follower: sabo eva
    I post in my sidebar:
    http://lapappilon.blogspot.com/
    lapappilon@gmail.com

    with love

    Hugs
    Eva

    OdpowiedzUsuń
  30. Z przyjemnością dołączę do zabawy:) Nagrody są bardzo inspirujące, a bransoletka niezwykle elegancka:)
    Obserwuję jako: Małgorzata Chrobak
    Na Fb lubię jako: Zaproszneia z fantazją
    e-mail: fantazyjneupominki@poczta.fm
    Banerek: http://fantazyjneupominki.blogspot.com/
    Pozdrawiam gorąco i zapraszam do mojej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja również się zgłaszam:)
    email: oliwiabirska2002@wp.pl
    zdjęcie udostępnione i lubię z profilu: Oliwia Birska
    ;))

    OdpowiedzUsuń
  32. marzena.kedraa@gmail.com
    Marzena K

    OdpowiedzUsuń