środa, 21 sierpnia 2013

Ziołowo cz.1

Wakacje nieubłagalnie zmierzają ku końcowi więc korzystam na maxa z ostatnich dni wolności ;)
W ostatnim czasie jest to głównie nadrabianie filmów ('Safe Haven', 'Pożyczony Narzeczony' i 'Oświadczyny po iralndzku' - gorąco polecam!!)  ale też mnóstwooo decoupage'u.

Jako że u mnie w domu panuje aktualnie ziołowa atmosfera- tzn. ziele wszelakie suszy się wszędzie ;p postanowiłam wykonać na nie słoiczki.


Wyszły mniej więcej tak :









































Mam nadzieję, że Wam się podobają bo.. to dopiero połowa :)))
Już wkrótce kolejne!



Pozdrawiam,Ola ;)







15 komentarzy:

  1. Podobają się podobają ;o) Połączyłaś kilka cech, które często trudno jest połączyć: ładne (urokliwe) + pożyteczne (praktyczne) + tanie + nie made in PRC ;o))) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację ;)) i bardzo się cieszę, że Ci się podobają ;)

      Usuń
  2. Praktycznie i z pomysłem :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. mi też się bardzo podobają:) mają w sobie dużo elegancji :) a to cenię w praktycznych rzeczach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne słoiczki! Ładnie ozdobione, delikatne i dopracowane w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Delikatnie ozdobione, bez przesady, urocze - i tak najważniejsze pozostaje to, co jest w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne i praktyczne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pojemniczki. Zgadzam się z każdym słowem wcześniejszych komentarzy:) Dziękuję za odwiedziny i zapisanie się na moje candy. Życzę powodzenia i pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie Ci wyszły te słoiczki!! Ja niestety nie mam takich zdolności i cierpliwości do takich rzeczy :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej :) Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award, więcej szczegółów u mnie na blogu :)
    Zapraszam :)
    http://bizuteriajagodowej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super słoiczki! Mi też by się takie przydały :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystko takie pomysłowe super

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku zainspirowałaś mnie tymi słoikami, są genialne, przydałby mi się na moje ziółka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładne i przydatne słoiczki :) super :)

    Pozdrawiam,
    hand-megi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń