poniedziałek, 21 października 2013

{24}

Tak na szybciutko.. W ostatnim czasie, tak jak już wspominałam niestety czasu brak, tak więc powstaje niewiele nowych drobiazgów.. dlatego będzie też troszkę rzeczy które powstały w beztroskim okresie wakacyjnym :)


Te nowiusie- muminkowe (oj polubiłam motyw muminków- na pewno pojawią się u mnie jeszcze nie raz!)






 z wakacyjnych wyrobów - bransoletka z hematytami :)








i sznurkowe:








(Powróciłam też ostatnio do grafiki- być może wkrótce pojawi się także na blogu :))






 3majcie się !!

14 komentarzy:

  1. wszystko jest swietne...masz wielki talent...
    wogóle fajny blog, bede odwiedzac:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Muminki:) Kolczyki świetne i zresztą wszystko mi się bardzo podoba:)

    Pozdrowienia!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolczyki-muminki zatriumfowałyby u mnie w szkole :) świetnie zrobione, brawo! I ta bransoletka sznurkowa też przypadła mi do gustu :)
    Powróciłam, wpadnij do mnie na nowego posta :)

    http://modelinowy-potworek.blogspot.com
    http://facebook.com/ModelinowyPotworek

    OdpowiedzUsuń
  4. kolczyki świetne, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne prace:)dziękuję za udział w mojej zabawie- Candy:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za odwiedziny i udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :)

    Zapraszam na rozdanie: http://calaonawsieci.blogspot.com/2013/10/pierwsze-urodziny-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Choć nieczęsto noszę bransoletki, to sznurkowa z kwiatkiem przypadła mi do gustu. :) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za miłe odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne rzeczy tworzysz pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne te kolczyki z włóczykijem!
    Bransoletki też mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne prace, a kolczyki wyjątkowo w moich klimatach:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe, bardzo trafione - jak dla mnie - muminkowe motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne bransoletki.

    Dziękuję za udział w mojej zabawie i życzę szczęścia w losowaniu.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Same śliczności tu widzę:)
    Dziękuję za udział w mojej zabawie i życzę powodzenia w losowaniu:) wyniki po powrocie z przedszkolnej imprezy mikołajkowej:)

    OdpowiedzUsuń