sobota, 9 listopada 2013

{25}

Pochmurny dzień+ długi weekend= idealna okazja do zrobienia czegoś nowego!
A tak naprawdę? -To każda wymówka jest dobra żeby tylko się nie uczyć:)

Tak więc powstały dziś dwie pary bardzo prostych kolczyków w tonacji srebra i złota.







A jakiś czas temu powstała czerwona bransoletka. Bardzo problematyczna bransoletka, ponieważ kilka razy podchodziłam już do jej fotografowania ale za każdym razem nic nie nadawało się do publikowania. Zdjęcia które zrobiłam dzisiaj też nie są wystarczająco zadowalające ale myślę, że nic lepszego już nie będzie:) Tak więc- oto ona:






________________________________________________________________________


Podążając śladem świątecznej tradycji - jutro ogłoszę mini rozdawajkę :)


A tymczasem zapraszam na facebooka : Pinkuart



Trzymajcie się!
Olka

12 komentarzy:

  1. Kolczyki są bardzo ładne a bransoletka jest świetna! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na świąteczną wymiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne kolczyki, zresztą tak jak bransletka:)

    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolczyki są spektakularne ! ;)

    Odnośnie rozdania : zapomniałaś napisać swojego maila ;)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prace!
    Srebrne kolczyki i bransoletka która u mnie na monitorze ma kolor głębokiej czerwieni, są bardzo w moim stylu;))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne kolczyki- prostota jest najpiekniejsza:) Dziękuję za odwiedziny- jeśli pozwolisz zostanę na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bransoletka mi się bardzo podoba, a kolce uwielbiam w każdej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna elegancka biżuteria :)

    Dziękuję za udział w mojej zabawie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne kolczyki choć to bransoletka skradła moje serce :).. Dziękuje, że bierzesz udział w moim candy. Pozdrawiam :)!

    OdpowiedzUsuń