sobota, 7 grudnia 2013

{28}

Za oknem zawierucha a ja siedzę sobie z kubkiem gorącej kawy i dekupażuję w rytmach świątecznych melodii.
Obiecywałam trochę świątecznych drobiazgów, więc zrobiłam dziś pudełeczko z aniołkami :)
Prezentuje się mniej więcej tak :














Brałam również udział w wymiance mikołajowej na blogu Edyty i pochwalę się ślicznościami, które dostałam od Dusi, która przygotowywała mi niespodziankę :))


 Cuudne poduchy, które w sam raz pasują mi do pokoju:)

















A tak prezentowała się całość:




Przy okazji mikołajek dostałam również dwie inne paczuszki,które udało mi się wcześniej wygrać:)


Od Rozalii dostałam takie oto cudowności:




A perełki od Kamili prezentowały się tak:



Strasznie się ucieszyłam otwierając paczuszki! Jeszcze raz ogromnie dziękuję Dusi, Kamili i Rozalii :))









Przypominam o świątecznej rozdawajce z niespodzianką, która trwa jeszcze tylko 8 dni!! Zapraszam kochani! :)



Pozdrawiam,Pinkuart :)

(dzięki za wszystkie komentarze! niezmiernie miło mi się je czyta i dają mi mnóstwo motywacji do działania! :))




11 komentarzy:

  1. Śliczna skrzyneczka:)
    Piękne niespodzianki dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak się cieszę ,że sprawdziłam się w roli Mikołaja , pudełeczko ze świąteczną ozdobą - super pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna skrzyneczka:) miło mi poznać nowe miejsce:) właśnie zauważyłam, że mój banerek już tu jest a trafiłam całkiem przypadkiem:) jak miło:) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

  4. Acabei de conhecer o seu blog,achei maravilhoso.Visite-me:http://algodaotaodoce.blogspot.com.br/
    Siga-me e pegue o meu selinho!!!

    Obrigada.

    Beijos Marie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się , że Mikołaj okazał się trafiony. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

  6. Olá amiga,vim retribuir sua carinhosa visita ao meu cantinho.
    Fiquei feliz por seguir-me!!!
    Obrigada,volte sempre e pegue o meu selinho de agradecimento!

    Beijos Marie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciesze się,że dotarła moja paczuszka. Mylałam już, Ksawery porwał ją gdzieś w dal:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze pudełeczko i śliczne prezenty, gratulacje! :)
    dziękujemy za zgłoszenie się do naszego candy! :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. same cudowności, pudełeczko pięknie Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne pudełko:) gratuluje Mikołaja:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałości Ci Mikołaj przyniósł :) Pudełeczko z Aniołkiem śliczne (prawie tak śliczne jak moje, które dostałam od Ciebie :))) Bardzo Ci dziękuję za wspaniałe prezenty w ramach Wymianki Mikołajkowej :))))) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń