wtorek, 10 grudnia 2013

Aniołki part 2

Dzisiaj skończyłam kolejne pudełeczko :)
(Uwielbiam motyw aniołków więc zobaczycie je u mnie pewnie jeszcze nie raz.. ;)
A oto ono:














Zmontowałam też bardzo dziewczęce kolczyki:












A dzisiaj rano zaskoczyła mnie kolejna paczuszka :) Tym razem od Angel :)
Znalazłam tam takie cudeńka:














***************************************************************************

Do zakończenia rozdania już tylko 5 dni! 
Gorąco zachęcam do wzięcia udziału :))

***************************************************************************


-Pinkuart :)

6 komentarzy:

  1. Anioleczki piekne sa ,wiec nie dziwie sie,ze tak lubisz te motywy;)
    Kolczyki bardzo urokliwe;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anioły to uroczy motyw, a kolczyki super. miłe upominki pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się, motyw aniołka jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anioły zawsze są mile widziane :) Pozdrawiam! mikroauka

    OdpowiedzUsuń
  5. uroczy motyw :-) zapraszam do siebie http://upominek.blogspot.com/2014/01/wymianka-w-kolorach-pastelowych.html

    OdpowiedzUsuń