wtorek, 31 grudnia 2013

Pierwsze starcie z crackiem

W tym roku mikołaj bardzo hojnie mnie obdarował, a jednym z wspaniałych prezentów był preparat do spękań. Oczywiście musiałam od razu wypróbować to cudeńko i efektem tego dzisiaj się pochwalę :) Może wieczko pudełka nie do końca współgra z dołem, bo trochę dużo się tam dzieje, ale z efektu końcowego jestem zadowolona :)








A jako że mamy dzisiaj 31 grudnia, chciałam Wam podziękować za obecność, za wszystkie miłe komentarze i ogromne wsparcie. Dziękuję również którzy rzucali mi kłody pod nogi, bo dzięki Wam przekonałam się, że nie ma rzeczy niemożliwych i z pewnością sprawiło to, że jestem silniejsza.
Mam nadzieję, że w Nowym Roku, zarówno mi jak i Wam uda się spełnić ambitne plany i rok 2014 będzie jeszcze bardziej owocny. Życzę wam również niezapomnianej zabawy Sywestrowej i przeszczęśliwego Nowego Roku kochani :))




Pinkuart :)

6 komentarzy:

  1. Olu szałowej zabawy , pięknych pomysłów i przyjaźni blogowych ,w Nowym Roku ,ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego na Nowy 2014 rok :) A pudełeczko śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna strona!!! Zapraszam do mnie ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń