czwartek, 19 grudnia 2013

Wyniki!

Przyszedł czas na ogłoszenie wyników rozdawajki z niespodzianką!
Więc może przejdę od razu do rzeczy.. :)

Zaszczytu wylosowania zwycięscy dostąpiła moja siostra.


Losy przygotowane..



i dokładnie pozaginane..


zostały wrzucone do mikołajowej skarpety ( bo w końcu  rozdawajka świąteczna.. :)))


i dokładnie wymieszane..


.. losujemy zwycięzcę!





a została nim..


Joanna !! Gratulacje :)))






...ale że zbliżają się święta, i bardzo lubimy rozdawać prezenty.. postanowiłyśmy wylosować także nagrodę pocieszenia :)









nagrodę pocieszenia otrzymała  Mevosa!!!
Serdeczne gratulacje :)))





Nagrody pozostają póki co niespodzianką, pojawią się w jednym z kolejnym postów :)
Najważniejsze żeby zwyciężczynie miały niespodziankę :))

Proszę Was o wysłanie mi swoich adresów na adres email (olka483@vp.pl).



Jeszcze raz gratuluję i pozdrawiam serdecznie- Pinkuart :)

8 komentarzy:

  1. Gratuluje wylosowanym a Tobie dziękuje za zabawę. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla zwycieżczyni i uściski dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje:)
    Dziękuję również za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hurrra! Ogromnie się cieszę! Dziękuję serdecznie za zabawę:) Ciekawa jestem niespodzianki!
    Pozdrawiam przedświątecznie - niech to będzie inspirujacy i miły czas :)
    I dziękuję raz jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale się cieszę:) dziękuję:) Dopiero teraz mogłam zajrzeć na bloga i od razu taka niespodzianka:) Przesyłam również gratulacje dla Joanny;)
    Korzystając z okazji życzę zdrowych i pogodnych świąt, niech Pan Jezus obdarza Was łaskami na każdy dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam serdecznie!!! Mój blog obchodzi pierwsze urodzinki. Z tej okazji chciałam zaprosić do udziału w moim CANDY. http://alejainspiracji.blogspot.com/2013/12/candy-urodziny-bloga-alei-inspiracji.html Do wygrania fajne nagrody przydatne przy tym, co najbardziej kochamy robić :) Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń