niedziela, 5 stycznia 2014

Złap licznik!

Witajcie (dzisiaj już po raz kolejny) :)
Podczas niedzielnego leniuchowania doszłam do wniosku, że już najwyższy czas urządzić zabawę złap licznik. Czemu? Po pierwsze bardzo ją lubię, po drugie udało mi się już dwa razy złapać, więc postanowiłam dać szansę również komuś innemu :)

Zasady prościutkie:
Wystarczy dodać komentarz z wyrazami chęci udziału w zabawie, oraz zostać obserwatorem. Byłoby mi bardzo miło gdybyście polubili mój profil na facebooku, ale zważając na to, że nie wszyscy go posiadają, nie jest to obowiązkowe.
No i oczywiście umieścić podlinkowany banerek na swoim blogu :)
Oto i on:



Nie muszę chyba wyjaśniać, że łapiemy liczbę 11.111, a komu się to uda, robi screena  i wysyła mi go na maila :)


No, to chyba wszystko. W razie jakichkolwiek pytań piszcie.
Pozostaje mi gorąąco zaprosić Was do udziału i życzyć Wam powodzenia! :)

Pinkuart 




18 komentarzy:

  1. chyba jeszcze daleko, mimo to, zgłaszam się, będę polować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację, daleko, jednak zazwyczaj takie zabawy są organizowane z kilkutysięcznym wyprzedzeniem aby było sporo czasu na zapisy :)
      Pozdrawiam, Pinkuart

      Usuń
  2. Dziękuję za udział w moim candy :) życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z wielką przyjemnością zgłaszam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też się zgłaszam;) może akurat się uda;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jakiś problem z blogerem,bo od jakiegoś czasu nie można dodawać siebie jako obserwatora.

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się !
    baner :http://darmowegadzety-przesylki.blogspot.com/
    Obserwuję jako Jakub
    Na Facebooku lubię jako Jakub Sztuba

    OdpowiedzUsuń
  7. i co, udało się komuś? ja mam screena na 11385. Jak zwykle spóźniona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało się nawet trzem osobom :) Ale może na 22222 i Tobie się poszczęści? :)
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. jak to możliwe, ze 3 osoby złapały licznik? przecież KAŻDE wejście jest rejestrowane, nie ma możliwości by 3 osoby złapały tą liczbę!

      Usuń
    3. Racja, ale z doświadczenia mogę napisać, że kiedy sporo osób odwiedza stronę w jednym czasie, to liczniki wariują.. wiem, dziwna sprawa, ale mnie również zdarzyło się kilka razy złapać licznik i nigdy nie byłam sama.. więc wierzę że coś takiego może mieć miejsce..

      Usuń