niedziela, 23 lutego 2014

Podaj dalej part.2

Ostatnio dostałam przemiłą paczuszkę z podaj dalej od Dżejnej :)


Ten stworek skradł moje serce! Póki co wisi przy piórniku ale już widzę jak czai się na niego moja siostra.. więc wkrótce pewnie zmieni właściciela.. :p



A rameczka dosłownie ociekająca słodyczą już ozdabia moją półkę :)



Dziękuję Dżejnej <3 Prezenty są śliczne :)

.
.
.
.
.
.
A żeby tradycji stało się zadość... ogłaszam tę samą zabawę u siebie :)
Zasady pewnie są już znane: dwie pierwsze osoby posiadające bloga, które wyrażą chęć udziału w zabawie w komentarzu pod postem (prosiłabym też o podanie maila) zostaną przeze mnie obdarowane , a po otrzymaniu niespodzianki zostaną zobowiązane do ogłoszenia tej samej zabawy u siebie.. 
..jacyś chętni..? :)
Czekam na zgłoszenia! :)



(P.S. Prezenty z poprzedniego podaj dalej niedługo będą u nowych właścicieli :)
Zapraszam także na trwające candy i złap licznik :)


9 komentarzy:

  1. Śmieszny stworek, gratuluję :)
    Jak można to się zapiszę ;)
    adkank@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chcę! Pozdrawiam
    iaera@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny stworzak - taki pan ziemniaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne prezenciki :)

    Zapraszam do siebie na chwile i na dłużej do grona obserwatorów.
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Miłego tygodnia życzę :)
    Pozdrawiam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty. A stworek - słodziak, skradł też i moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałam Cię Olu do Liebster Blog Award.
    Szczegóły na moim blogu: http://joanna-kwiecistybalkon.blogspot.com/2014/02/nominacja-liebster-blog-award.html

    Pozdrawiam Joanna :-)

    OdpowiedzUsuń