wtorek, 4 lutego 2014

Podaj dalej..

Witajcie :)
Jakiś czas temu zapisałam się do zabawy 'podaj dalej' u Joanny i chciałam Wam pokazać jakie cudeńka mi przysłała :)















Asiu bardzo Ci dziękuję! Prezenty sprawiły mi naprawdę ogromną radość :)
Mam nadzieję, że jeszcze nie raz przyjdzie nam się wymienić naszymi tworkami.. :)
.
.
.
.
.
.
A żeby tradycji stało się zadość... ogłaszam tę samą zabawę u siebie :)
Zasady pewnie są już znane: dwie pierwsze osoby posiadające bloga, które wyrażą chęć udziału w zabawie w komentarzu pod postem (prosiłabym też o podanie maila) zostaną przeze mnie obdarowane , a po otrzymaniu niespodzianki zostaną zobowiązane do ogłoszenia tej samej zabawy u siebie.. 
..jacyś chętni..? :)
Czekam na zgłoszenia! :)


8 komentarzy:

  1. No to ja jetem chętna jeśli jeszcze można :) shire@10g.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Miło mi to czytać :) Bardzo się cieszę, że paczuszka spodobała się Tobie i że tak szybko dotarła. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się piszę! Na pocztę nie wydasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. czekam na kolejną przesyłkę, więc wkrótce ponownie ogłoszę taką zabawę.. więc może następnym razem się uda :)

      Usuń
    2. Noszę się z organizacją jakiejś rozdawajki u siebie. Może wykorzystam ten format? Hmmm bo przypadł mi do gustu :)

      Usuń
  5. może się jeszcze załapię eva.szatara@gmail.com, fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety do tej zabawy mam już komplet.. ale tak jak pisałam Marcie, wkrótce będzie kolejna :)

      Usuń