poniedziałek, 17 lutego 2014

W kolorach blue

Nie wiem jak wy ale ja to się już strasznie nie mogę doczekać wiosny!
U mnie na Lubelszczyźnie dziś pogoda wyśmienita, słoneczko cudownie grzeje, ale ja niestety dziś mogę popatrzeć tylko przez okno bo jakieś choróbsko przykuło mnie do łóżka :(

...Mam za to dwie bransoletki w kolorze nieba :)















Przyznam że z tą pierwszą była fajna zabawa- przypomniałam sobie jak bolą ręce od długiego trzymania szczypiec ;p Bo ostatnio to tylko decoupage i decoupage.. chyba muszę częściej wracać do starych dobrych koralików :)





6 komentarzy:

  1. dziś niebo ma taki właśnie kolor

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne bransoletki, bardzo ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W Lublinie piękne słoneczko :) Zdrowia !
    Bransoletki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pomorzu też słońce :)
    Śliczne bransoletki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Skąd Olu masz tyle zapału do tworzenia takich cudnych dzieł? :-) Sama uczyłaś sie wykonywać biżuterię? Doskonale sobie radzisz w tym temacie! Brawo! :-) Miłego weekendu i inspiracji życzę :-)

    OdpowiedzUsuń