sobota, 29 marca 2014

Wiosenne spinacze

Witam Was dzisiaj baardzo wiosennie :)

Nie wiem jak u Was, ale u mnie dzisiaj piękne słoneczko :)
Chętnie bym wyszła na jakiś spacerek ale niestety jakaś grypa trzyma mnie w domu i muszę ładować baterie przez okno..
I tak po niemal 20 godzinach spania nie mogąc już patrzeć w stronę łóżka postanowiłam wziąć się w końcu za coś twórczego.. i oto efekty!

























Jak Wam się widzą??


Zapraszam także na candy- jeszcze tylko 3 dni na zapisy :)



18 komentarzy:

  1. Cudne, ale zapachniało świętami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne i wiosenne, Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spinacze super, na candy jestem zapisana,czekam niecierpliwie na wyniki,pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne
    miałam się zapisac na łapanie licznika, ale się spózniłam ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowe, przydatne, oryginalne :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakiś taki czas, co choroby dotykają wielu, ja już chyba na szczęście po chorobie.
    pomysłowe te spinaczki, dużo zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super króliki :) Bardzo pomysłowe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zabawne i pomysłowe. W sam raz by przyczepić zdjęcie lub przypomnienie ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. oj widzą się , widzą.....
    dla takich spinaczy nawet specjalnie zawiesiłabym na ścianie sznureczek przypominajek :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne! wracaj do zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze! Życzę dużo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo wiosenne - świetne! :)
    Życzę zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjne! Takie radosne! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń