niedziela, 23 marca 2014

Wymianka babeczkowa

Witajcie :)
Jakiś czas temu wzięłam udział w wymiance babeczkowej u kgosi a moją parą wymiankową była Magda.
Wymiankę uważam za baardzo udaną! Zresztą sami zobaczcie :)

Ode mnie poleciało:

różowa karteczka


 przepiśnik na słodkości


 babeczkowa zakładka


 troszkę słodkości


 kolczyki


 bransoletka z zawieszkami


 i troszkę przydasiów







Ja natomiast dostałam:

pyszną, aromatyczną herbatkę


 piękne serwetki


 milutką poszewkę


 i przesłodkie kolczyki :)


Jeszcze raz baardzo dziękuję za wymiankę zarówno organizatorce jak i Magdzie :)
Zabawa przednia, świetny temat i  cudne prezenty- dzięki! :)




13 komentarzy:

  1. Rewelacyjne prezenty! Gratuluję ! Kolczyki babeczki- super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna wymianka :) Cudowne robisz przepiśniki, chyba jednego zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję baardzo :) w razie ewentualnego zamówienia zapraszam do kontaktu na facebooku ( https://www.facebook.com/Pinkuart ) lub mail: olka483@vp.pl
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Wymianki to bardzo miła zabawa,ta rzeczywiście bardzo udana, pozdrawiam,Yolanda

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że jesteś zadowolona z wymianki, ja też jestem bardzo zadowolona, dziękuję za miłą zabawę.
    Pozdrawiam - Magda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są te babeczkowe kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna wymiana ! <3 Chcę takie rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna wymianka :) Babeczki są tak uroczym motywem, że niewiele mu potrzeba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie się obdarowałyście:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodka wymiana. Piękne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo udana wymianka widzę, śliczne rzeczy ta podusia i zakładka do ksiązki z babeczką wpadła mi w oko;).

    OdpowiedzUsuń
  11. wymianki są fajne,
    można organoleptycznie podejrzeć jak inne dziewczyny coś wykonują

    OdpowiedzUsuń