niedziela, 6 kwietnia 2014

Blogowy roczek +wyniki! :)

1 kwiecień.. Prima Aprilis.. i 1 urodziny mojego bloga.

Zacznę może od małego podsumowania w liczbach :)

W ciągu tego owocnego roczku na blogu pojawiło się 66 postów, pod którymi zostawiliście 550 bardzo miłych komentarzy. Liczba obserwatorów niedługo dobije 200 a na chwilę obecnych jest Was 195. :) Strona została wyświetlona 12 454 i z wielką radością muszę przyznać, że zarówno wyświetleń jak i komentarzy z miesiąca na miesiąc zostawiacie coraz więcej :)
W trakcie tego roczku pojawił się także funpage na facebooku, który zgromadził już 1241 fanów!

Nawet nie wiecie jakie to budujące! :)
Blog stał się częścią mojego zabieganego życia, jest miejscem, gdzie mogę dać Wam cząstkę siebie. W chwilach zwątpienia czytam przemiłe komentarze i wiadomości. To niesamowicie ładuje mi akumulatory i daje motywację do działania, do napisania kolejnego posta, do tworzenia czegoś, co mogę Wam potem pokazać :) 
Chciałam Wam w tym miejscu baardzo gorąco podziękować, za to, że poświęcacie swój cenny czas na to żeby tutaj zajrzeć, zostawić ciepłe słowo, obejrzeć to, co mam Wam do pokazania :)
Cieszę się, że to co robię przyjmujecie z aprobatą, naprawdę! To daje niesamowitego kopa! Bardzo bym chciała, żebyście przez kolejny rok dalej to kontynuowali :) 
Nie wyobrażam już sobie życia bez tego bloga, kontakt z ludźmi o podobnych zainteresowaniach daje mi ogromną radość i bardzo się cieszę, kiedy wyrażacie opinię na temat tego co robię. To pozwala mi zmieniać się na lepsze :)

No ale koniec tego biadolenia, bo ja tu gadu gadu ( a raczej pisu pisu ;p ) a przecież czekacie na wyniki urodzinowego candy ! :)

Więc przejdę do rzeczy :)

Do zabawy zgłosiło się aż 75 osób,z czego dodatkowy warunek polubienia fp spełniło 37 osób. Postanowiłam więc rozlosować nagrodę główną wśród wszystkich uczestników i nagrodę pocieszenia wśród osób, które polubiły dodatkowo fp.

Losowały moje siostry, a oto fotorelacja z losowania :)



wszyscy uczestnicy wypisani..






karteczki złożone i czekają w maszynie losującej :)



mieszamy..



i mamy pierwszego zwycięzcę!



..a raczej zwyciężczynię.. bo została nią..


Zwyciężczynią głównej nagrody została Alojka! 

Gratuluję! :)



A losy facebookowych fanów już w maszynie losującej..



 i ponownie mieszamy..



mamy już zwyciężczynię nagrody pocieszenia..



a jest nią..



...Marta Żórawska! 

Gratulacje :)


Jeszcze wspólna fotka :)







Zwycięzców proszę o kontakt mailowy :)





Pokażę Wam jeszcze urodzinowy upominek jaki dostałam od siostry jako żeby w tym roczku rozwinąć troszkę swój scrapbooking..

fajniutkie, nie? :)




Jeszcze raz gorąco dziękuję za Waszą obecność! 
Pozdrawiam, Ola :)






25 komentarzy:

  1. Gratulacje dla wygranych i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, już lecę wysłać maila

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla zwyciężczyń i wielkie dzięki za super zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla wygranych :) Super prezent od siostry:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla wygranych:) Siostra fajny ten prezencik Ci podarowała:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Poznawanie ludzie jest najfajniejsze w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i dziękuję bardzo za zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygranym gratulacje i dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogromne gratulacje! :)
    Dziękuje za możliwość udziału w zabawie. :*

    OdpowiedzUsuń
  10. wygrałam wygrałam jejejejejejeee :)
    moje pierwsze wygrane candy
    bardzo dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za miłą zabawę i gratuluję szczęśliwie wylosowanym ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za miłą zabawę , zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje serdecznie zwycięzcą :)

    OdpowiedzUsuń