wtorek, 8 kwietnia 2014

Kwiatowo

Dzisiaj jest taaka piękna pogoda, że aż wyszłam dzisiaj rano popykać parę fotek Pani Wiośnie :)






















i kotek wygrzewał się w porannym słoneczku..




Ale żeby nie było, że tylko Matka Natura coś tworzy.. ja też zrobiłam kwiatka! Tyle że z filcu :)



















Mam do Was jeszcze małe pytanko.. 
Niedługo muszę wykonać upominek weselny, tak wiem, w Internecie jest wiele inspiracji, ale może znacie lub wypróbowywałyście już jakieś oryginalne pomysły?? 



6 komentarzy:

  1. kwiat bardzo ciekawy :) i mimo, ze nie jestem przekonana do tego typu ozdób to wydaje się być starannie wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiat jest rewelacyjny a pomysł na ślub no cóż może zajrzyj do mnie:)
    http://asikowe-majsterkowanie.blogspot.com/search/label/Prezenty%20%C5%9Blubne - z butelki na wino jestem dumna i pierwszej nowoczesnej koperty:). Co by Ci tu jeszcze podsunąć pomysł z fałszywymi pieniądzmi, albo jakiś unikatowy zegar z kukułką przykładowo, może coś z masy solnej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kwiatki i te żywe i ten z filcu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwiatki zawsze piękne a kotałek hmmm... zostańmy przy kwiatach :E

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo dziękuję za umieszczenie banerka do candy-zabawy, jako że właśnie sprawdzone, los trafia do maszyny losującej :)
    życzę powodzenia
    pozdrawiam
    Weronka

    OdpowiedzUsuń
  6. Randkowa szkatułka. Pudełko zawierające 12 pomysłów na randki małżeńskie. Młodzi będą mieli szansę pielęgnować swoją miłość przez cały rok. Jak portfel zasobny ofarodawca może wykupić np bilet do teatru, na siłownię... To już pomysł otwarty dla tych którzy dobrze znają Młodych. Tego typu prezent planujemy dla naszej córki. :)

    OdpowiedzUsuń