poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Wymianka kwiatowa

Ostatnio wzięłam udział w wymiance 'wiosna w kwiatach' organizowaną przez Dasandę, a moją parą wymiankową była Beata ze szczęśliwego zakątka.

Ode mnie poleciało:


filcowa broszka


kwiatowe, malowane kolczyki






 przypominajka
















Ja natomiast otrzymałam takie skarby:




















 Wymianka, jak sami widzicie, bardzo udana :) Chciałam grąco z tego miejsca podziękować zarówno Beacie, jak i oranizatorce wymianki :) Oby więcej takich zabaw! 
Uwielbiam wymianki :)

7 komentarzy:

  1. Fajna przypominajka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie podpiernikowymniebem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Milusie upominki , już się chwalicie , ja nawet jeszcze nie otrzymałam , ale uparcie czekam pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, udana wymianka:) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne rzeczy
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wymianka naprawdę bardzo udana:):)

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę, że z wymianki zadowolona jesteś to i ja również :) Co prawda ten post miał okazać się 13.04, ale to nie ważne zbytnio... ważne, że otrzymałyście już swoje paczki i to się liczy. jeszcze raz dziękuję za udział i sumienność :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też jeszcze czekam na swoją kwiatową:-) Przefajne te rzeczy. Bardzo mi się filcówka Twoja podoba, ale też ta przypominajka1 jaki to fajny pomysł! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń