piątek, 27 czerwca 2014

{84}

Kolejne marne sutaszowe próby.. :P










9 komentarzy:

  1. Dlaczego marne ? Bardzo ładne i w dodatku ... fioletowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie marne? Mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie takie marne:). Taki delikatny i całkiem fany komplecik.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się bardzo podoba! :) Chętnie bym nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie marne! Śliczności! I ten ametystowy kolor... Piękny komplet!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak to są marne staszowe próby to ja Święta jestem i mam aurelkę !!!!! jak dal mnie profesjonalizm w każdym calu. Komplecik jest uroczy !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Czemu marne? Ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny komplet w cudnym połączeniu fioletów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorek nie mój ale komplecik kochana jest cudny!!!
    Oj, w oczko mi wpadł ;-)

    OdpowiedzUsuń